1. Minimalna kwota zamówienia wynosi 50 zł.
2. Zamówienie realizowane będzie w terminie 3-10 dni roboczych.
3. W przypadku przedpłaty na konto czas realizacji będzie liczony od dnia wpływu pieniędzy na rachunek bankowy. W przypadku zmian w zamówieniu termin realizacji jest liczony od dnia ostatniej modyfikacji.
4. Jeżeli klient zamawia kilka pozycji, z których tylko część jest w magazynie sklepu, po uprzednim kontakcie z klientem, na jego życzenia:
• wysyłamy te pozycje, które aktualnie są dostępne,
• istnieje możliwość ustalenia indywidualnej procedury,
Sposoby płatności
1. Oferujemy kilka sposobów płatności:
• Przelew (przedpłata) na konto bankowe. Na bankowym poleceniu przelewu należy podać numer zamówienia internetowego.
• Gotówka przy odbiorze (za pobraniem),
2. Formę płatności klient wybiera według własnego uznania przy składaniu zamówienia.
3. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów dostawy.
Koszty i sposoby wysyłki
1. Zamówienia realizowane jest poprzez:
• Firmę kurierską opek
2. Rodzaj przesyłki klient wybiera według własnego uznania przy składaniu zamówienia.
Gwarancja i zwroty towaru
1. Towary oferowane na stronach sklepu Hurtowni Zorza są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta/sprzedawcy.
2. Jeżeli zdarzyłoby się, że dostarczony produkt będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo do otrzymania tego produktu z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, wolny od wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta/dystrybutora.
3. Firma? Hurtownia Zorza nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane użytkowaniem produktów niezgodnym z ich przeznaczeniem i instrukcją, oraz za uszkodzenia towaru wynikłe z winy przewoźnika dostarczającego towar do zamawiającego.
4. Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w terminie 10 dni wyłącznie na własny koszt. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie kopii dokumentu zakupu i przyjęcia towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i musi być zwrócony niezmieniony, w oryginalnym opakowaniu.
5. Zwrotom nie podlegają:
• towary sprowadzane na życzenie klienta,
• towary noszące ślady używania,
• towary mające zniszczone oryginalne opakowanie.
6. W przypadku stwierdzenia reklamacji prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie pocztą elektroniczną bądź telefonicznie a produkt odesłać na adres:
HURTOWNIA ZORZA RZESZÓW UL. WARSZAWSKA 5/7 35-205 RZESZÓW
7. O terminie rozpatrzenia reklamacji klient jest zawiadamiany przez e-mail.
8. Termin rozpatrzenia reklamacji ustala producent lub dystrybutor reklamowanego sprzętu.
9. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.